onsdag 28 april 2010

23 år gammal!

I Måndags fyllde jag 23 år... jobbade som vanligt mellan 07:30 och 21:00 men efter det var det ett litet "mini kalas" AnnaMaria's familj, min familj och Mange kom förbi och grattade mig :)

Fick bl.a. två grillar, ska ha en på landet och en hemma, blir kanon! Sen fick jag Nya Super Mario Bros till Wii, 200 kronor på iTunes Store och ett par skor inför sommaren :) Fick också en Robbie Williams platta, och ett gäng lotter som jag kammade hem 50 spänn på :D


Ska förhoppningsvis premier grilla båda grillarna under nästa vecka då semestern börjar! Ska bli underbart med semester!

Inleder dessutom semestern redan på Fredag då "Rock n Roll bussen" går till Oslo och Ultravox.

Sen väntar en tuff helg då jag skall jobba på IKEA hela Lördagen och Söndagen då Robin skall flytta hemifrån..










1 kommentar:

  1. svar:
    Jo jag tror det kan gå under det då gummit troligen inte satt fast ordentligt på hjulen, för hade det gjort det hade dom inte kunnat lossnat.

    SvaraRadera