måndag 12 mars 2012

Händelserik och rolig helg!

Rolig och intensiv helg!

I Fredags gjorde vi inte så mycket mer än att veckohandla, men Senare på kvällen kom Micke och Emil och vi såg på "In Time", riktigt bra rulle!

På lördagen började jag med att ta med mig Elliot och Elias och åka till Jula där vi främst handlade väggfäste till ungarnas TV, men också fick med oss uppladdningsbara batterier samt en ny skruvdragare hem. Sedan kom Linnea och Annie på besök. Gick en härlig promenad till ICA och köpte tillbehör till den planerade kycklingsallads-lunchen och glass till efterrätt. På kvällen såg jag och Amy filmen "Next" som gick på TV, riktigt bra den med!

På Söndagen började vi dagen med att Oliwer, Elliot och Amy åkte till gympan, jag och Elias tog en promenad förbi och kollade läget innan vi promenerade hem igen. Efter det åt vi varma-mackor till lunch innan vi åkte till Åby-badet och badade med barnen! Riktig hitt för alla, till och med Elias badade i nästan två timmar innan vi åkte hem till slutspelshockey där Frölunda fick stryk av Brynäs med 3-1... Johan, Mange och Emil va också med och tittade. Efter det lagade jag till en enkel men god middag innan vi la barnen och gick över till NHL12 och filmen "The Change Up", mindre bra film men helt klart sevärd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar