söndag 26 december 2010

Julheglen!

I år har julen bara vart helt perfekt!

Förutom att älsklingen åkt på en rejäl förkylning så har vi vart friska och barnen har vart på gått humör.

Vi började julen med att åka hem till mina svärföräldrar där vi åt jul-lunch och hade julklapps utdelning. Fick en Hammargrens-låda och ett bidrag till iPad köp!

Sen åkte vi hem och såg på Kalle hemma innan vi åkte vidare till mina föräldrar.

Hemma hos mina föräldrar åt vi jul-middag och sedan kom tomten igen och vi hade julklappsutdelning igen :)

Där fick jag massa tillbehör till väderstationen, lite skivor och en TOTO biljett till spelningen i Juni nästa år i Köpenhamn.

Jag fick också en iPad av älsklingen som jag nu sitter och bloggar på!

Sen satt vi och lekte med våra klappar och hade trevligt innan det var dags att åka hem och lägga ungarna och bara mysa med älsklingen i soffan innan vi också la oss.

Dagen därpå stod larmet kpå 04:40 för att köra päronen till flygplatsen då dom skulle till Puerto Rico och gotta sig!

Senare på dagen hämtade vi Amy´s mormor och sedan åkte vi till mina svärföräldrar igen och åt mera julmat!

Efter det blev den en snabb visit till MediaMarkt där jag fick köpt tillbehör till iPaden.

Sen blev det fortet och CS med älsklingen och Micke, Johan och Emil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar