tisdag 25 maj 2010

Semester...

Det härliga vädret som varigt har fått mig att undvika datorn så mycket som möjligt vilket är orsaken till att det inte bloggats på ett tag...

En liten resumé om vad som hänt på sistonde...

Har vart ute mycket med ungarna i det härliga vädret, cyklat och lekt på lekplatser
Har också möblerat om lite här hemma, har bytt rum med ungarna så att dem får ett lite större rum.

Blev riktigt bra, passade på att byta alla gamla nätverkskablar till den senaste standarden för att få upp hastigheten till max!

Sen köpte vi en Asus EEE 1001HA på Komplett.se, reade ut den så vi kunde inte stå emot, Amy vill ha den när hon pluggar och jag ska ta lite kvällsmejl på den hade jag tänkt...

I Lördags så jobbade jag med Emil och Simon, riktigt lugn dag då det både var GBG-varvet och CL-final och kanonväder, ända upp till 26,6 grader blev det!!

Ppå kvällen så åkte vi hem till Amy´s föräldrar och grattade Manuel som fyller år på måndagen då han inte är hemma. Han fick en hund på 1,5 x 1,5 meter ungefär.

Vi stälde den på deras tak innan han kom hem... så himla praktisk present, bara att fylla förrådet med den när man tröttnar!

Sedan sov vi på landet och Annelie och Magnus som kom med Emilia och Wilma. Vi grillade korv och Oliwer och Emilia lekte lite granna!

Sedan klippte Amy gräset och jag lekte med motorsågen på de träd som vält över ängen...

Efter det åkte vi hem och grillade med Magnus och sedan såg vi på VM-finalen mellan Ryssland och Tjeckien med Micke, Mange och Johan. Emil hade tydligen fullt upp med att plugga!! Hör och häpna! :D

Jag stack ut och sprang efter det vid 23:30 tiden, gick riktigt bra, nöjd som tusan! :D

Igår gick vi till lekplatsen hemma hos mina föräldrar där vi träffade Micke, Emil och Lars.

Oliwer lekte och Elliot sov. Jag lirade lite knock med Micke. Sen promenerade vi hem, Matilda var också med oss då hon sov över hos oss eftersom att Camilla och Manuel är i London och tittar på Mike Batt.

Väl hemma igen så käkade vi lite mat innan jag stack iväg till jobbet. Vid 20:20 tiden så kom Amy och ungarna poch mötte mig för en gemensam promenad hem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar